Search This Blog

Wednesday 14 September 2011

Pengenalan Diri

Saya pelajar dari Universiti Kebangsaan Malaysia merupakan pelajar tahun 3 dari Pusat Pengajian Sosial, Pembangunan dan Persekitaran yang mengambil program Sains Pembangunan. Salah satu kursus yang saya ambil dalam semester ini adalah kursus Globalisasi dan Pembangunan Negara. Tujuan saya membuat blog ini adalah bertujuan untuk memenuhi kursus ini. Di samping itu, blog ini juga akan membincang dan mengupas tentang isu-isu yang berkaitan dengan globalisasi dan pembangunan negara.

Akhir kata, saya berharap anda semua memberi sokongan yang padu kepada saya dengan memberi pandangan dan pendapat tentang isu-isu yang berkaitan dengan globalisasi dan pembangunan negara di setiap ruangan yang disediakan dari semasa ke semasa. Sokongan anda amat saya hargai. Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...